teenagehealth

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Ottilia Friberg - 26 september 2014 07:37

Ja, imorgon drar jag till Spanien! Kan knappt tro det... Det portar otroligt i magen när jag tänker på det, men annars är jag förvånansvärt lugn.
Jag har förberett mig mentalt på en träningsfri vecka därnere, eftersom jag inte har någon aning om hur vardagen ser ut därnere. Det kan faktiskt också behövas någon gång ibland för att stressa av mentalt för mig.
Sedan får vi se om jag får tillfälle att röra på mig på något sätt, för då gör jag såklart det.

Nåja, idag tränar jag i alla fall! Morgon-fyset bestod av:
30 armhävningar + 40 rygg lyft
*6


Skönt, och idag ska jag även PW:a då jag har två håltimmar, wihoo! Dessutom ser det ut att bli soligt idag, jackpot!

Hur blir eran fredag? :)

Kram

Dålig bild, men ännu en mysigt dimmig höst morgon!

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards