teenagehealth

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Ottilia Friberg - 2 september 2014 07:54

Imorse var en av de mest effektiva morgnarna jag haft på länge!

Jag har hunnit köra ett morgonpass, plocka ur diskmaskinen, bädda sängen och öva lite piano, allt innan vi åkte iväg mot skolan! Jag vet inte vad som gjorde det, men allt gick på något sätt mycket snabbare än vanligt. Det kan ha varit att jag gick upp 5 minuter tidigare, men det är ju inte så stor skillnad...
Skönt var det i alla fall, jag ska sikta på att alltid ha det såhär i fortsättningen!

Jag kör fortfarande ett mindre styrkepass varje morgon, och jag älskar det! Det är ett underbart sätt att komma igång och det känns så bra att veta att man redan har tränat en del när man sitter i skolan.

Dagens morgonpass såg ut såhär:
30 push-ups på knä
30 rygglyft
× 6

Dagen idag blir kort, och efter skolan så har jag piano, wihoo!

Håller tummarna att ni får en superbra dag! :)

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards