teenagehealth

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Ottilia Friberg - 6 september 2014 10:55

Hej käraste läsare!
Den här veckan har jag, även om det kanske inte synts här på bloggen, tränat ganska så intensivt och power walkat lite för mycket tror jag. Jag märker när det har blivit för mycket träning genom att jag tappar glädjen till det. Jag älskar att träna, men när det inte känns kul alls och kroppen känns sliten, då vet jag att jag har överansträngt mig.
Så är fallet idag, så jag har bestämt mig för att vila. Åker med föräldrarna till Barkarby för lite shopping inför hösten istället och låter kroppen återhämta sig!
Jag uppdaterar igen senare ikväll om jag hittar något fint!

Ha en bra lördag, mina fina!
Kram!!

Av Ottilia Friberg - 6 september 2014 10:45

Lööördag!!
Hur bra känns inte det?!
Här kommer dagens motivation, och jag tycker verkligen om den här!
Jag tycker att man ska våga ta chanser när de kommer, för om man aldrig provar något så kommer man aldrig någonsin att få reda på hur det skulle ha varit om man gjort det, någonsin!
Så ut och testa era gränser!

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards