teenagehealth

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Ottilia Friberg - 16 september 2014 07:46

...och härligt är väl det! Ibland är det ju så skönt att slippa tänka och bara gå i sina vanliga rutiner.
En sådan dag blir det för mig idag, och med 180 armhävningar i kroppen från morgonens mini-pass, så känner jag mig peppad på dagen!
Det blir en kort skoldag med endast tre lektioner, följt av pianolektion, alltid lika kul (och den här veckan kan jag min läxa bra också, hehe...)!
Efter det går jag till "min" älskade Stadsskogen och vandrar runt, längtar tills det!
Ska även köra med min Beurer EM35 (magtränings-bältet) ikväll. Just det, jag ska ju knåpa ihop ett inlägg om det också, får se om jag hinner det idag.

Hoppas alla ni fina läsare får en bra tisdag! :)
Kram!

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards