teenagehealth

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Ottilia Friberg - 23 september 2014 21:10

God kväll bästa läsare!
Jag sitter och njuter av den sköna känslan man bara kan få efter en bra springtur och en stor skål med proteinfluff!
Jag sprang idag 5 km, men efter 2 km så fick jag en smärta i halsen, som om det satt en stor, vass isklump där. Fick sen reda på att det bara var en grad varmt ute, så det var kanske inte så konstigt, haha.
Idag har jag även gjort 12 av de 22 minuter av jägarvilan, som är veckans utmaning! Jag älskar känslan när det bränner som attan och man ställer sig upp och slappnar av, SÅÅ skön!

Men nu är jag nyfiken, hur har DIN dag varit, bästa läsare? :)

Av Ottilia Friberg - 23 september 2014 07:06

Vet ni vad? Just precis nu, i skrivande stund, så sitter jag i jägarvila!
Jag börjar dagen med Veckans utmaning, och det bränner så jäkla skönt i låren! Älskar det!
Mitt upplägg ser ut såhär:
2 minuter jagar vila
*6, med vila emellan

Det blir nog en väldigt skön känsla när jag sitter i skolbänken senare.

Idag väntar en kort skoldag, pianolektion och sedan ska jag till Uppsala Stadsmission, där jag ska börja som volontär en dag varannan vecka. Spännande!

För varje dag så blir jag allt mer nervös/förväntansfull inför utbytesveckan till Valencia som börjar på lördag också... Spännande det med!

Hur ser din tisdag ut? :)

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards