teenagehealth

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Ottilia Friberg - 28 juli 2014 21:55

Hallå på er därute!
Som jag skrev imorse, så tränade jag magen idag och kallar vad det brände alltså! ;) passet jag körde brukar jag göra rätt ofta eftersom det är smidigt och kan göras vartsomhelst!

Dagens pass:
10 min stämpling (man ligger på rygg på golvet och pressar svank en mot golvet med magmusklerna)
Följt av:
30 situps
20 höftlyft på höger resp. vänster sida
30 sid rotationer med 3 kilo vikt
×6
Det blir nog en ordentlig träningsvärk imorgon!

Dagen avslutades med en lyxig sushi middag nere på bryggan. Sommarlycka på hög nivå!
Hur har er dag varit?

Av Ottilia Friberg - 28 juli 2014 09:54

Tjenixen bloggen! Ännu en härlig morgon är här, oohh vad jag älskar sommaren!! Här har vi precis ätit frukost i lugn och ro, och nu ska vi bege oss ut på vår vanliga promenad, som är ca. 7km lång. Vi bor väldigt nära Wiks slott, där det finns en fin badplats, så tanken är att ta ett härligt dopp när vi kommer förbi där! :) Annars har jag inte några planer alls för dagen, ska mest ta det lugnt med en bra bok som jag läser just nu. Ska även träna ett mag-pass lite senare!
Men innan jag går iväg så vill jag dela med mig av lite fler bilder från helgen i Trosa, så varsågoda ;)
Med det så önskar jag er en härlig dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards