teenagehealth

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Ottilia Friberg - 2 oktober 2014 14:58

Som jag skrev i lördags så är det i princip helt omöjligt att blogga här i Spanien. Det händer saker hela tiden och tillgången på internet är väldigt begränsad. Jag är verkligen ledsen, men därför kan ni nog inte räkna med något mer inlägg förrän på söndag när jag kommit hem. :(
En snabb uppdatering nu dock! Jag har det fantastiskt här, trivs bra med min spanska värdfamilj, och vi gör roliga aktiviteter varje dag. Om ni vill så kommer bilder upp här på söndag när jag har bättre internet? Det är ju inte temat för bloggen, men om ni vill så kan jag skriva mer om resan senare!?
En dålig sak är maten. Jag får en massa mat, men nästan inget är nyttigt (nästan bara vitt bröd, pasta och sötsaker...), och det mår jag dåligt av, magen känns uppblåst och jag känner mig mer utmattad i kroppen. Jag längtar verkligen efter min nyttiga mat hemma!!!!
Haha, nu vet ni iaf att jag lever!
Hoppas att ni har det bra i Sverige!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards