teenagehealth

Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Ottilia Friberg - 30 augusti 2014 20:52

Godkväll alla glada, har ni en mysig lördagskväll? Jag sitter hos morföräldrarna, där vi har ätit mumsmiddag, bl.a en sallad med glasnudlar, paprika, purjolök, ingefära, koriander och sockerärtor, MUMS!!

Jag tänkte visa er ett urplock av de bilder jag tagit i veckan, det är så härligt att titta på bilder på kvällen tycker jag. Varsågoda!

Av Ottilia Friberg - 30 augusti 2014 15:31

Jag behöver er hjälp!
Vet någon av er vart man kan köpa detta proteinpulver?! Jag har köpt det i en butik i stan förut, men nu har de stängt den (permanent)!!
Jag har letat överallt på internet, men ingenstans hittar jag det, bara andra pulver av samma tillverkare. Jättekonstigt!
Det jag gillar med det här pulvret är att det är naturligt sötat med stevia, samt att det innehåller flera bra mineraler, som t.ex magnesium. Dessutom så var smaken riktigt fräsch och god!
Så om någon därute vet vart jag kan hitta detta proteinpulver så vore jag evigt tacksam om ni kan hjälpa mig!

Av Ottilia Friberg - 30 augusti 2014 11:23

Redan när jag vaknade i morse så kände jag mig irriterad, nedstämd, allmänt sur helt enkelt.
Kom ner till ett kök som var fullbelamrat med disk, och så kom pappa och var riktigt sådär GOOODMOORGON!! alldeles för glad, ni vet när man ibland blir ännu mer irriterad bara för att någon kommer och är hur glad och pratsam som helst... Nåja, det är väl bra egentligen, men just idag så ville jag bara skrika "håll tyst och lämna mig ifred!!!"

Jag brukar väldigt sällan vara på dåligt humör, men jag tror att vi alla har dagar som denna, då allt blir för mycket och man bara vill skrika rakt ut. Det är en naturlig del av livet, men man ska ändå försöka att hålla sig glad och positiv, både för andras och sin egen skull, för ilska gör ju faktiskt ingenting bättre.

Jag har nu städat undan i köket, städat mitt rum och kört ett av Ida Wargs korta styrkepass, hennes hemsida är en riktig guldgruva för oss som gillar att träna men inte har så stora kunskaper i vilka övningar man kan göra!

Nu väntar (såklart, haha) en långpromenad, jag hoppas att den friska lantluften ska få mig på bättre humör... Det är min teknik för att lugna ned mig, har ni några bra saker man kan göra? Tips mottages gärna!

Hoppas ni får en bra dag!

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Skapa flashcards