teenagehealth

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Ottilia Friberg - 28 augusti 2014 19:13

Jag ber verkligen om ursäkt för den obefintliga aktiviteten här idag!
Det har varit en fullspäckad temadag i skolan, och jag har precis kommit hem och ätit middag! Idag blev det lax i ugn med klyftpotatis och ärtor, majs och paprika som tillbehör. Vardagslyx!

Lax är ju, som de flesta redan vet, väldigt rik på nyttiga omega-3 fetter, och proteinrik! Dessutom så är det ju bara såååå gott! Tummen upp för det! :D

Jag hinner tyvärr inte lägga upp någon bild just nu, jag ska ut på en mysig kvällspromenad i solnedgången! Men jag ska försöka skriva något mer i kväll.

Jag vill att ni ska veta att jag vill blogga oftare, men eftersom jag går ett väldigt tufft program på gymnasiet och dessutom prioriterar att hinna träna för att jag ska må bra, så kommer uppdateringen kanske inte att komma konstant. Fast jag kommer att skriva så fort jag hinner, mitt mål är att skriva något varje dag i alla fall!

Kram!!

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Skapa flashcards