teenagehealth

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Ottilia Friberg - 25 augusti 2014 18:25

TJOHOO, IDAG FYLLER BLOGGEN ÅR!
Eller månad, kanske man ska säga, haha :)
Tänk, idag är det en månad sen jag, tvivlande, skrev mitt första inlägg, wow vad tiden går fort!
Jag var osäker på att allt med att hålla igång en blogg inte var min grej, att jag inte skulle hålla uppdateringen uppe, osv. men det känns faktiskt roligt nu, och jag kommer inte att sluta än på länge!

Jag kan fortfarande inte förstå hur många som tittar in på bloggen, bara under augusti så har hela 325 olika personer lagt ner sin tid till att läsa min blogg, tack så mycket!

Antalet läsare fortsätter att förbluffa mig, jag som blir glad bara av att någon läser det jag skriver, det här är nästan lite eufori för mig.

Ni läsare är det allra viktigaste med hela bloggen, så snälla, har ni några förslag på förbättringar? Kommentera nuuu!!

Kramis!

Av Ottilia Friberg - 25 augusti 2014 14:35

Många klagar på att de inte hinner träna, men det är inte sant!
Allt beror bara på hur man planerar sin tid, och jag hittade en bra bild på instagram som visar 9 enkla exempel på hur man kan klämma in lite träning även om man har ett pressat schema! Varsågoda, nu har ni ingen ursäkt för att inte träna, haha! ;P

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Skapa flashcards