teenagehealth

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Ottilia Friberg - 24 augusti 2014 18:31

Hejsan!
Min söndag har varit ungefär lika tråkig som rubriken ovan, därför har jag inte haft någon större lust att blogga, så ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen!

Det känns dock okej att ha tråkigt någon dag ibland, så länge det inte blir för ofta, för då blir man nog deprimerad... Nejmen, det är ju faktiskt dagar som denna som gör att man uppskattar allt roligt i livet! Om man aldrig hade tråkigt så skulle man inte tycka att det roliga var lika roligt, om ni fattar vad jag menar!

Vi behöver allihop ha tråkigt emellanåt!

Jag försöker att alltid vara optimistisk och se det positiva med allt, och det borde alla göra, man blir så mycket gladare då!

Men imorgon är det skola igen, så då blir det lite händelserikare i alla fall, ser fram emot det faktiskt!

Hur har eran dag varit? :)

Kram!

Denna bild tog jag förrförra året på tropiska växthuset här i Uppsala, älskar färgerna!

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Skapa flashcards