teenagehealth

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Ottilia Friberg - 20 augusti 2014 20:52

Jag är så glad, glad, glad!
Dagen var jättebra, och det känns som att det här kommer att bli ett kanonår i skolan!
*Lyckopirr i magen*
Hoppas bara att det fortsätter att kännas bra, fast jag vet ju att jag går ett tufft program (IB) där det är hög nivå och mycket skolarbete, men jag ska nog klara det (jag har alltid haft lätt för mig i skolan)!

I morse började jag direkt med en ny morgonrutin som jag har tänkt på under sommaren, nämligen att styrketräna lite på morgonen. Anledningen till det är att jag älskar att känna att jag har kommit igång ordentligt, samt att det ibland är svårt att hinna med det under dagen. Jag kör då runt 4-5 set eftersom det oftast inte tar mer än 20 minuter för mig beroende på vilka övningar jag gör osv. Sen kör jag lite mer på kvällen, men då behöver jag ju inte köra ett helt pass, vilket känns otroligt skönt!!

Nu ska jag koppla av med en film, vi hörs igen imorgon!

Hur var eran dag förresten? Berätta!

Det underlättar morgonträningen att ha egna hantlar!

Av Ottilia Friberg - 20 augusti 2014 08:02

Lycka till alla som också börjar skolan idag!! :)

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Skapa flashcards