teenagehealth

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Ottilia Friberg - 11 augusti 2014 18:52

 

Den här veckan ska jag vara med i veckans utmaning som Ida Warg har! Jag har länge läst hennes GRYMMA blogg och fått så mycket inspiration därifrån. Därför har jag även tänkt vara med i veckans utmaning tidigare, men det har inte blivit av... Men nu när det är magträning som gäller den här veckan så måste jag ju vara med! :P  

Det är en av mina favorit-muskelgrupper, och dessutom så är det ju så himla bra med en stark bål i vardagen (bättre hållning, mindre ryggsmärtor, etc.), en väldigt viktig kroppsdel att träna alltså!

 

Så vilka av er är på?! Ni har ju absolut INGENTING att förlora, så kom igen nu!! #wargpower

 Jag utmanar er att göra det här (se video) passet minst 4 gånger den här veckan, det klarar vi eller hur?!


Jag kör mitt första pass imorgon, återkommer med en uppdatering efteråt om hur det gick!:D

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Skapa flashcards