teenagehealth

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Ottilia Friberg - 5 augusti 2014 15:20

Jag tänkte att ni kanske vill veta lite mer om mig? Är det så? Vi gör så här, om ni skriver era frågor i kommentarerna här, så svarar jag på dem i ett inlägg! Och har ni inga frågor så struntar vi i det! Låter inte det bra?!
Fråga om vad ni vill; kost, träning, personliga saker, vad som helst, så ska jag svara efter bästa förmåga! :)
Så vad väntar ni på?! ;)

Av Ottilia Friberg - 5 augusti 2014 14:45

God eftermiddag därute i stugorna!
Haha, nu lät jag väl gammalmodig? :P Det är lite så jag känner mig idag, för idag är det städdag för mig! Eftersom det var regnigt väder och jag har vilodag efter det tunga arbetet med stenarna igår (herregud, vilken träningsvärk jag har!!), så tyckte jag att det kunde passa bra att städa huset som sysselsättning. Jag är så otroligt rastlös, jag måste hela tiden ha något att göra, jag tycker t.o.m om att städa...
Jo men faktiskt, det är ju så kul att se vilken skillnad det gör, en otrolig tillfredsställelse om ni frågar mig!
Efter en morgonprommis med föräldrarna, har jag hittills röjt undan på mitt rum, i köket och i vardagsrummet, och jag tänkte dammsuga efter att jag har bloggat färdigt och druckit en kopp té!
En helt ok regndag, med andra ord!
Jag bjuder tyvärr inte på några "exklusiva" bilder ifrån röran här (tror inte att det skulle intressera någon av er), men såhär hjälpsam var Tusse, haha!

Tja, han höll mig ju sällskap i alla fall...

Presentation


Hej! Jag heter Ottilia och är en glad sextonåring med ett brinnande intresse för kost och träning! Här kan du förutom det läsa om min vardag, samt mina tankar och funderingar och glimtar av mina andra stora intressen, fotografi och böcker.
Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du ha mer av i bloggen?
 Recept
 Inlägg om träning
 Inlägg om kost
 Dagboksinlägg
 Inlägg om tankar och funderingar
 Boktips
 Inlägg om stress/sömn/ångest/prestationsångest
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Recept


Skapa flashcards